środa, 19 września 2012

5 lat Zbrodni w Bibliotece

Z okazji 5 urodzin serwisu Zbrodnia w Bibliotece, który jest dla mnie bardzo bliski ze względu na moją przynależność do Zbrodniczego Syndykatu, ogłoszony został bardzo ciekawy konkurs na podsumowanie tych 5 lat.


Oczywiście, że biorę w nim udział :) Dlaczego? Bo nawet w czasach, gdy o blogowaniu mi się nie śniło, Zbrodnię w Bibliotece odwiedzałam bardzo często. To jedyne takie miejsce w sieci, w którym fani retro kryminałów, mogą uścisnąć dłonie wielbicielom krwawych horrorów spod znaku gore - bo i jedni i drudzy znajdą tu coś dla siebie. Ja odwiedzałam ZwB, żeby poczytać co polecają inni, zainspirować się do zakupu, a czasem po to, aby skutecznie wybić go sobie z głowy!
Ponoć do dobrego najłatwiej jest się przyzwyczaić, więc przyznaję się bez bicia, że czasów sprzed ZwB nawet nie pamiętam. Ale dorobek tych 5 lat jest imponujący!
Zatem jeśli Zbrodni w Bibliotece jeszcze nie znacie zapraszam Was serdecznie do przeczytania wszystkich 176 wywiadów, które w jej imieniu przeprowadzono i przewertowania 836 recenzji z redakcyjnego Księgozbioru. A tych, którzy kochają rozbierać książki na czynniki pierwsze, na pewno zachwyci dział Analiz:)

Konkurs, konkursem - ale Zbrodnię w Bibliotece odwiedźcie tak po prostu, bo warto. Znajdziecie w niej niejedną książkę, o której na pewno nie słyszeliście, a usłyszeć o niej warto!


2 komentarze:

  1. Znam, należę i nawet w konkursie również biorę udział :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna osoba z ZwB:)). Nasze grono się rozrasta. I dobrze:D

    OdpowiedzUsuń