czwartek, 24 listopada 2011

Help! Prośba o polecenie książki!

Mam ochotę na odreagowanie od kryminałów i urban fantasy. Naszła mnie ochota na paranormal romance. Nie jest to mój ulubiony gatunek, ale akurat na to mnie wzięło.
Książek takich jest na rynku od groma. Nie wiem, co jest godne uwagi - i bardzo liczę na rekomendacje!
Co jest dla mnie ważne? Sensowna fabuła, książka nie może być przesłodzona i najlepiej, żeby nadawała się dla osoby, która czasy licealne ma dość dawno za sobą :) Nie musi to być nowość.
Będę wdzięczna za wskazówki!

6 komentarzy:

  1. Paranormal romance ? Bezsprzecznie cała seria "Dary Anioła". Poza tym Trylogia "Magiczny Krąg" (era wiktoriańska, szeleszczące suknie i cienie tańczące na ścianach - absolutnie polecam) i "Akademia Wampirów" - to jedne z moich ulubionych Paranormali. Hm... "Krwawy Fiolet" to dość niekonwencjonalny paranormal, to samo tyczy się "Czerwieni Rubinu" i "Błękitu Szafiru", ale wszystkie serdecznie polecam. Poza tym - "Przyrzeczeni", "Żelazny Król", "Lucian", "Porzuceni" (zalatuje gotykiem), "Nienasyceni". Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam ci książkę "Upadli". Mnie się w miarę podobała, całkiem przyzwoicie napisana;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, jakby nie patrzeć to dość ciężkie pytanie - jeśli o mnie chodzi, nigdy nie spodziewam się po tym gatunku zbyt wiele, dlatego raczej się nie zawodzę, ale ciężko mi polecić coś naprawdę dobrego. Mam ochotę przeczytać "Czerwień rubinu". Ostatnio skończyłam dwie pierwsze części sagi "Zew nocy" - z pewnością przypadną ci do gustu jeśli nie przeszkadza ci nadmiar scen erotycznych. Co jeszcze? Czytałam "Miasto kości", całkiem, całkiem.
    Ale najbardziej na odreagowanie po kryminałach polecam czytaną ostatnio "Chwałę mojego ojca. Zamek mojej matki" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Giffin po takiej zachęcie postaram się przeczytać tę książkę:)

    OdpowiedzUsuń